ohejdat

Jag ger upp Bloggplatsen.

Av ohejdat - 2017-05-04 19:43


Det funkar inte att blogga här längre, inte bara foton försvinner utan också hela inlägg. Nyss ett om Pa hos audionomhäxan. Och bloggen tar en massa minne i telefonen.
Hur gör man nu då? Byter bloggplattform på nåt vis, det fattar jag, men till vilken? Och kan man ta med sig sina gamla inlägg?

 
 
Ingen bild

Ann-Christin Wikström (acw@felixson.se)

4 maj 2017 21:09

Hej,
På mitt jobb pratade vi i dag om bloggar, poddradio osv
De andra upplevde att de tröttnade tillslut på de flesta.
Jag höll med MEN sa att det finns En blogg jag inte tröttnar på - och det är ju din "Ohejdat".
Hoppas att du fortsätter, om än på någon annan plattform.
Din blogg innehåller så mycket som gör mig få så bra bl a trädgård, husdjur, god mat & vin och sen är det ju intressant med Ma, Pa och snälla systern .
Hoppas du fortsätter förgylla min vardag och att du meddelar vart du tar vägen.
Kram
Ann-Christin

ohejdat

4 maj 2017 21:26

Men åh! Så glad jag blev nu, tack Ann-Christin :-)
Jag som känt mig lite gnällig o tjatig sista tiden. Ska försöka komma på nån bra bloggportal eller vad det heter.

 
Mia Halvkusin

Mia Halvkusin

4 maj 2017 23:01

Jaa, fortsätt skriva, det gör du så bra! Men håller med om att plattformen inte är så kul. Lycka till med att hitta en bättre fungerande!

http://Www.shlstromland.nrt

ohejdat

4 maj 2017 23:22

Nu är jag ju inte den som kollar runt noga innan jag tar beslut,
det blev Wordpress och egen domän:
www.ohejdat.com
Borde nog konsulterat Victoria först, men gjort är gjort :-)

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards